RSS

~Cuti2 Malaysia.... Baling+Kuantan~

Salam...

Hai, lamo den tak update blog ni... takde mood...wawawa...
ha ni nak update skit... nak cte pasal mggu lpas...
pergh mggu lpas mggu yg memenatkan n mcm2 jd...wawawa...
aku nak start ngan cte kat kampung...huhuhu...jumaat 2mggu lpas aku blk kg...(5hb 6)...
takde apa sgt kat kg... mcm biasa kenduri sana, kenduri sini..tp ada kejadian buat aku panas hati...
ada 1 ptg tu aku n famili nak hntr makcik aku blk rmh dia,abah aku drive, jln nak msk kg tu kecik, kalo nak selisih keta konfem tak lpas..so ada skali tu keta dtg dr dpn, abah aku pun stop la, nak msk kwsn rmh org
tepi jln nak bg keta dpn tu lalu, skali br je nak gerak.... ktorg dgr bunyi sumthing kat blakang...
aku tgk kat cermin blakang ada pakcik n makcik dok kelam kabut... yg laki dok angkat moto, yg pmpuan dok btolkan helmet..aku ngan abah kuar la tgk, skali berlekuk bumper belakang keta abah aku...
adoi...pakcik tu bleh slhkan kami lak.. padahal jln tu lurus...takkan la dia tak perasan kami berenti.. menyirap darah aku...nak marah, org tua lak.. so aku ckp gak la dlm nada rendah tp cara perli gak la..
then br ckp skit... dia bleh terus blah je... lg la menyirap darah aku.. hampeh..
dah salah bkn nak mintak maaf.. trus blah lak...hbis kemek n calar keta abah aku...damn...
keesokkan hrnya lak..aku ngan mak n abah aku nak p penang..aku drive.. time odw kat hgway kulim-bttwth aku follow belakang lori..aku bg lampu nak potong tp dia teragak2 lak nak msk lorong kiri.. hampeh je..
skali tbe2 seketul tanah ke batu tah melantun2 dr tayar dia kena keta ktorg, nsib baik tak kena lampu..
bercalar skit bumper dpn keta... adoi apa la mlg nsib keta tu..huhuhu.. lpas kena langgar belakang, esk tu kena batu lak kat dpn...ktorg dokkat kg kejap je..9hb dah ciao blk jelebu semula.. aku gak yg drive walaupun tak sihat..
hbis cte kat baling...

ni nak sambung cte lg...
blk dr kg, selang sehari aku n famili gerak pg kuantan lak 11hb hrtu...
12hb ada sedare kawen... lama seh aku tak pg kuantan.. rasanya dkt 13thn dah tak jejak kuantan.. huhuhu...
tp apa2 pun kuantan lg meriah dr seremban...wawawa..
sampai2 je kuantan ptg jumaat tu, kwn aku amid ajak p tgk wayang, dia mmg dok kuantan..
hajat nak tgk karate kid, tp penuh la plak, kami siap minta nak dok tmpt duduk OKU, tp diorg tak bg..wawawawa..
last2 kami tgk The A-Team, mmg tak sia2 la.. terbaik la cte dia.. Mggu ni, mggu aku tgk wayang...wawawa.. 3hr beturut2 aku tgk wayang... esk tu hr sabtu aku p teluk cempedak, bw famili n kazen.. cantik pantai teluk cempedak, tak mcm pantai port dickson...huhhuhu...
ptg tu lpas kenduri kami terus blk jelebu.. aku drive.. penat seh, tdo tak cukup.. then sampai jelebu, kazen ajak tgk wayang, kebetulan kwn sorg ajak tgk wayang gak, so mlm tu aku bw la diorg tgk wayang walaupun penat, tp aku mmg nak tgk cte tu... huhuhu... karate kid, terbai gak tu..hbis cte tu ktorg blk dlm pkul1.. blk aku lyn world cup lak, England lwn US, tp kecewa sbb keeper buat hal, England seri je..adoiyai..
Esk tu hr ahad, ada lg kenduri kek somban.. aku pg ngan famili n kazen, lpas kenduri tu aku trus amik kwn kat nilai n tgk wayang lg, kali ni cte Lagenda budak setan lak.. pergh lengkap 3 hari berturut2 aku tgk wayang.. huhuhu... tp tak brape best la cte LBS tu...bg aku la, pendapt org lain aku tak tau la...huhuhu.. k la thats all.. bwh ni pic2 aku time kat kuantan... ciao... tq sbb bc celoteh aku..wawawa...






 < my heart

anak abah >












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

MohdIzwan said...

Haihh...
dok baca pon rasa penat..
apatah lagi tuan empunya bdn..
haha..
nway..best2...
byk xtvt..

Post a Comment