RSS

1st day ramadhan 1431hijrah

salam

hrni 1st day ramadhan 1431hj, aku ngan kwn2 trun p sahur dlm pkul 4.30am..
awal2 lg dah ada dugaan, sampai time ktorg nak amik nasi je, nasi hbis, kena la tggu dkt 15min gak la..
lpas sahur blk bilik.. aku tdo lpas subuh... pergh gle dasyat aku tdo, pkul 3pm br bgn..wawawa... tak ingat dunia punya tdo.. lpas bgn lepak2 tgk justified... dlm pkul 6 br trun p bazaar...kat bazaar 1 lg dugaan.. rmai perempuan.. adoi seksa la kami yg lelaki ni nak menyelit nak beli juadah.. kang jd pape kami dikata lelaki gatai lak.. adoiyai...pape pun dah berjaya lalui hr pertama puasa thn ni.. tp mcm takde apa sgt.. tak rasa penat, tak rasa lapo sbbnya bgn tdo pkul 3pm..wawawa... esk2 tak tau la plak sbb ada yg kelas pkul 8am lg..adoi mcm mana la aku nak sahur.. k la.. papehal pun selamat berpuasa.. kpd kaum adam jgn memandai ponteng, yg kaum hawa lak kalo cuti tu, tlg hormat rakan2 anda yg puasa k... ciao.. salam...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

ngahahahaa
kesian.kesian

gila hebat
bangun jam 3
hadeh
patot la tgok segar jee
ngahahah

Myzatul FarahinSatimin said...

waaa mcm seksa je buka pose kt YAB... katenye kedai siket.. x cukup mknan... xmaw balek ah gini....

armando_et said...

anisa: biasa la, cuti kan.. guna kan masa sebaiknya utk tdo..wawawa...

mai: tak seksa sbb mai pmpuan, bleh menyelit..huhuhu... sy laki, bhy kalo menyelit time nak beli... kat muamalat tak byk kdai, kat masjid ok skit..

Myzatul FarahinSatimin said...

kt msjid harge mahal2....

armando_et said...

mai: huhuhu.. biasa la... tp kat kafe muamalat pun byk benda mkn..

Post a Comment