RSS

Wanita yg tak disukai lelaki.....

Salam...

hye...kwn2 sume sihat?? lama aku tak menulis ni..hehehe... bz2... amacam korg sume?? ok hrni aku nak share something yg aku rasa menarik utk dikongsikan.. aku bc sume ni kat forum... so aku share kat sini, kot2 la korg perlukan benda ni kan... hehehe... apa yg aku nak share ni lebih utk kaum hawa.. bwh ni aku senaraikan perkara2 yg membuatkan org lelaki tak suka kat makhluk bergelar wanita... hehehehe... layan k....

1. Wanita yang suka mengumpat
2. Sombong dan bongkak
3. Menunjukkan sikap yang terlalu memiliki
4. Hisap rokok..(paling aku tak suka)
5. “ Kau ni macam orang tiga suku! ” Mengutuklah tu…
6. Wanita yang melayan lelaki seperti alas kaki
7. Wanita yang suka menunjuk-nunjuk untuk dapatkan perhatian
8. “ Tak bolehkah U lakukan sesuatu yang betul! ”
9. “ Jangan cuba beritahu I apa yg patut I lakukan dan yang tak patut I lakukan.. ”
10. Wanita yang hipokrit
11. Pembohong dan suka mencari alasan
12. Terlalu ingin mengetahui hal peribadi si lelaki
13. Sukar buat keputusan terutamanya hal berkenaan hubungan mereka
14. Kurang sifat kasih sayang walaupun terhadap binatang
15. Pengotor dan pemalas
16. Tak bertanggungjawab langsung
17. Tak pandai mengemas
18. Terlalu bebas dan kuat bersosial hingga tiada batasan pergaulan
19. Kuat berleter walau hal remeh temeh
20. Boros berbelanja
21. Tak tahu memasak
22. Sikap manja yang terlalu menyakitkan hati
23. “Queen Control” atau suka mengarah-arah
24. Tak pandai bergaya atau selekeh
25. Suka bermekap tebal sehingga hilang keayuan asli
26. Suka mengungkit-ungkit hal -hal lalu
27. Panas baran
28. Kuat merajuk dan sukar dipujuk
29. Terlalu pendiam sehingga susah untuk berkomunikasi
30. Tak mahu mengakui kesilapan dan ego

~heliza & irma~
comei je...hehehehe
credit to FB: Nur Heliza Helmi







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

Mai said...

huhu,, yang pasti cinta itu rabun....

armando_et said...

kalo rabun kena pkai spek mata tu..huhuhu

Layyinul Harir said...

mintak dijauhkan dari tersenarai ciri2 tersebut..hehe

Ctwawa said...

24 & 25..means korang nak yang sederhana mekap ker?

armando_et said...

syafa: harap2..hehehhe.. amin..

ctwawa: laki lain tak tau la, kalo sy... sy lbih suka yg mekap nipis je.. sekadar bg nampak berseri je..kalo yg dah bertempek2 merah sgt tu..hehehe.. phm2 je la... kalo bab bergaya, nak bergaya biar ikut keadaan dan tmpt, tp tetap ikut peredaran masa la...hehehe.. but no seksi2.. simple n sedap mata memandang.. :)

Anonymous said...

betul2....hehhee

armando_et said...

tq cikgu mai...hehehehe..

Kibby da fLower said...

waahhhh....suke2...ehheh...pe kte tye en.syg saya ada x skap2 ly tsenarai dlm 2..ahhah....:p

armando_et said...

ada... no 1... kan kita slalu gosip berdua..hahahaha

Kibby da fLower said...

ala...kte gosip bkn nye mnympai2 cte cm joyah sport ke...hehe..kte gosip xde cte n smpi2 kt org len...ehehhe...:P

armando_et said...

hahahaha... ok2 takde....

Post a Comment