RSS

~hujan~


salam....

aloha...
sejak kebelakangan ni, kat uum ni selalu hujan...
tengah hari je hujan then bw sampai ke mlm...
ada byk gak kebaikkan dan keburukkan hujan time2 ni...
yg baiknya, hujan buat cuaca sejuk, 
takde la panas terik...
then bleh gak segarkan pokok2 hutan kat sini..
huhuhu...
tp ada gak keburukkan dia.. 
ble hujan, bdk2 nak pg kelas ssh..
yg tak bw payung konfem lencun... 
nak keringkan kain bj yg dah bsh pun ssh...
kalo setiap bilik ada mesin bsh, sng bleh spin je sampai kering...
wawawawa..
yg aku nak ctenya... 
hujan ni mcm tau2 je aku tgh bersedih...
sedih atas perpisahan aku...
bak kata allahyarham sudirman...
hujan yg turun bagaikan air mata....
tp bak kata kwn2, tak guna tangisi pada yg tak sudi...
tak guna bertahan kalo org dah tak nak...
hmm...
apa2 pun.. life must goes on...
aku kena terima yg dia bkn jodoh aku...
aku akan cuba lupakan dia n teruskan ngan hidup aku...
doakan aku wahai rakan2 ku...
bye..
salam.. ciao...





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Nurika Jianie said...

walau apa yg berlaku , ye , kehidupan tetap perlu diteruskan.. semoga tabah menjalani kehidupan... salam ziarah..

armando_et said...

tq...

Post a Comment