RSS

4/7/2010

salam..

smlm 1st time aku terlibat ngan hr pendaftaran student2 br... pergh pnt gle la.. sampai smlm aku tdo 7.30pm then bgn blk pkul 9.30am... 14jam tu... huhuhu.... 1st time aku tdo lama mcmtu....
sehari sblom tu dah mmg pnt sbb bt preparation, tp ada gak yg dtg dr jauh tu register awal..
rmai btol org, yg dtg belajar sorg, tp yg dtg hntr tu rmai, ada yg 2 3 keta dtg.. haish..
mcm2 ragam org aku tgk... ada yg br register dah ada yg mintak tkar bilik la, yg tkt tdo sorg2 la,
yg nak tkar kos la... hmm... tu la ragam manusia.. diorg ni kebykkannya kena dok paras 4 n 5.. tggi siut..huhuhu.. aku tlg gak la angkat beg diorg sbb kesian kan, dah la beg berat, bilik tggi lak tu..huhuhu.. tp pmpuan je la.. laki angkat sendri..wawawa..tercungap2 gak la aku nak naik tgkt 4 n 5.. 4 5 kali gak la ulang alik..ptg tu tgk diorg berkumpul n ajks n fasi lak amik alih... time tu la diorg mula knal2 kwn br.. tu yg best..
then diorg bt aktiviti skit, aku tgk ada gak yg nangis..huhuhu...ye la, bermula la kisah hidup br diorg, yg dulunya bdk2 skolah, skrang adh jd mahasiswa/i universiti lak.. pape pun tahniah kat diorg sbb dpt sambung blaja, bleh jd harapan keluarga...harap2 diorg hepi kat dpp yab yg tak seberapa ni... huhuhu... yg penting study n enjoyyyyy... wooo.. ciao.. bye..salam..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

MohdIzwan said...

eh..ada jgk di situ..
haha..

Post a Comment