RSS

~Aku yang keseorangan....





Aku yang keseorangan
tiada berteman
tiada bunyi deringan
tiada senda gurauan.....

Aku yang keseorangan
mampukah aku bertahan
melawan hati dan perasaan
agar diriku tidak merasa terbeban....

Aku yang keseorangan
walau kau belum bersedia mengikat hubungan
walau kau belum mampu hadapi dugaan
namun kau kan tetap menjadi idaman....

Aku yang keseorangan
menanti dirimu menjadi peneman
entah bila akan berkesudahan
kisah diriku yang seperti kekosongan....


nukilan: $#@#_et(vt, 11.50am, 6/4/2011)








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

shahrihan said...

ciannyer...cari la teman sorang...huhu
xkn xde lg kot??

armando_et said...

hehehe...kan dah tulis dlm tu.. "menanti peneman" :) tggu sesorg yg sudi la. :)

Unknown said...

jiwang siot

armando_et said...

hahaha...

whitecappuccino said...

alorh! sian dia..pasni ramai yg nak teman kot :)

::contengan hati::)) said...

teman pasti akan datang punye ;)

BLOGGERSHARKIRA said...

yerp2 teman pasti ada untuk kamoo ;)

armando_et said...

hehehehe..tq.... :)

Kibby da fLower said...

waaahhh...luf it...nice poem...like it so much..:)

Post a Comment