RSS

shahir af8 & shahir et - LUAR BIASA

Salam..

hye...apa kabo kwn2?? huhuhuhu... lama gak tak update... bz skit skrang... smlm 1 hari tak dpt on9... mlm sempat on9 kejap je... aigoo...takde apa aku nak cite sgt skrang, bz buat user manual utk sistem aku..hehehe.. padahal skit je, saje buat pelan2...hehehe... k2.. bosan2 petang2 ni.. jom layan lagu terbaru shahir, shahir af8 tau, bkn shahir et(aku la tu) hahahaa.... tajuk LUAR BIASA...dinyanyikan oleh orang biasa, dan di dengari oleh peminat2 yg luar biasa.lirik pun aku letak skali...hayatinya.... ^_^ ciao..salam...


Seandainya mengalir di sini
Yang sejernih apa yang terkunci
Pastinya di dalam diari
Bagailah kasih
Hati ke hati bersemadi

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Chorus
Luar biasa
Landah senja suria padamu
Lalu menusukku
Luar biasa suara
Siksa membisu
Akhirnya membunuhmu

Hidup ini puas dipenuhi
Yang sesali tiada berganti
Natijah rasa dizahiri
Bagai dimensi dan hipokrasi berselari

Segala senyumanmu mengusikku
Oh mengapa
Tak terhidu
Kucupanmu berlagu merdu

Ulang Chorus

Tanpa kata
Tanpa rela
Biarkannya
Jatuh ke riba

Takkan pudar
Kisah kita
Nyata di rasa nyata di matanya
Lalu menusukku

Luar biasa penjara
Siksa sesalan
Dikucupnya virus

Ulang Chorus

Maafkanlah diriku







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

nadiemsharmz said...

love shahir.......bukan et.......hahhahaa

armando_et said...

hahaha...kena sebut btol2. shahir af8 or shahir et.. hahaha

phee ungu said...

haha . post juga y ini haritu .. :) sukeeeee lagu ni :)

armando_et said...

tq.. :) cewahh.. mcm lagu sy plak..huhuhu

zulkifli said...

nk sain! nk sain! haha.

armando_et said...

meh sini nak sign..hahaha

Post a Comment