RSS

Blogger Bukti Rakyat Ada Kebebasan...

Salam..

Selamat petang..sori hrni lambat skit update.. ada problem skit ngan emosi..hahahaha... now ok dah...
baca tak paper hrni?? aku bc kosmo on9 je hrni & ada 1 artikel or berita yg diorg tulis pasal blogger.
Tajuk dia "Blogger bukti rakyat bebas bersuara".. Dgn anggaran lbih 2juta blogger di Malaysia, ia telah membuktikan dimana kerajaan negara kita telah memberi kebebesan utk rakyat bersuara.. Blogging ni adalah salah 1 cara utk kita sebagai rakyat Malaysia ni nak hulurkan pendapat, luahkan isi hati, apa yg kita tak setuju or apa yg kita rasa sgt baik utk rakyat... 


So teruskan usaha kita dlm memberi pendapat atau pandangan melalui media yg telah kita pilih ni selagi kerajaan memberi kita ruang dan peluang utk terus blogging dan luahkan segalanya disini...PM kita sendiri pun ada blognya sendiri, sama juga ngan tokoh pujaan aku Tun Dr Mahathir.. beliau sgt rajin menulis didlm blog beliau selain facebook...jadikan blog or internet ini sbg platform atau slh 1 senjata utk kita berbakti kpd negara dgn memberi pendapat dan kata2 semangat bagi membangunkan negara kita yg tercinta ni..orait..ciao..salam...










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

GadisGula-gula said...

betul ke blogger diberi hak bersuara?? then.. kenapa masih ada yang kene tangkap sebab dia bersuara tentang politik negarA??

armando_et said...

mayb cara dia salah... dia bleh mengutarakan pendapat & pandangan, tp jgn sampai timbulkan fitnah dan kata2 kesat...kita ada cara utk berbahasa kan... :)

Post a Comment