RSS

Soalan Cepu Mas yang tak ternilai.....

Salam...

hye kwn2... hmm..korg pnh tak bt entri sbb korg kena tag oleh kwn blogger lain?? mesti ada yg pnh kan.. ni 1st time aku nak bt entri mcmtu, aku telah di tag oleh kwn blogger aku yg bernama nengC. huhuhu... tq sbb tag sy yer nengC... tu tanda dia ingat kat aku..huhuhuu...cik nengC ni dia tag aku kat soalan2 cepu mas yg sgt2 la mahal.huhuhu.. k2 lyn soalan2 bwh ni...

1. Adakah anda rasa anda hot?
~ wawawa...
 adoi soalan dia ... ntah la, tak hot kot... hangat ada la..
hahaha...

2. Upload gambar / wallpaper yg anda guna sekarang.


~hoben jang hoben~

3. cite skit pasal gambar.
~wallpaper ni aku amik kat fb apa tah, lupa..
aku guna gambar ni sbb aku peminat setia pasukan bola sepak N9 
walaupun prestasi diorg tak menentu sekarang..
~hoben jang hoben~
info: aku bkn anak jati n9, dilahirkan di kedah, tp mebesar dan menetap di N9.

4. Bila kali terakhir makan ayam??
~ mlm smlm... beli kat pasar malam k.klawang..
hehehehe...

5. Lagu terakhir yg anda dengar?
~ Kebahagiaan dalam perpisahan by Shahir..
dgr kat hot.fm time dlm drive nak dtg keje td..
huhuhu...
btw nama aku dan penyanyi tu sama...wawawawa

6. Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
~ bk fb, emel & keje aku la...system aku tak siap2 lg...
huhuhu...

7. Selain nama sendiri, anda di panggil apa?
~hmm.. nama aku shahir, tp tak ramai yg pggil aku
dgn nama tu, sbb aku lbih terkenal dgn panggilan 'et'
bkn e.t eh, tu utk sape2 yg nama dia siti, tp aku ni et
bunyinya mcm org sebut perkataan add..hehehe..
ada gak yg pggil aku shah or armando, 
tu nama fb & blog je..hehehe

8. Tag 8 orang..
~adoiyai, byknya... 5org tak leh ke?? 
huhuhu...sori geng...
3. Kort

9. Siapakah no 1 anda?
~no 1 ni kwn maya aku yg dah aku anggap mcm adik...
kenal lama dah, dkt 2thn dah rasanya...
dia yg ajar aku blogging ni...hehehe...

10. Katakan sesuatu tentang no 5..
~hmmm.. wana...dia ni aku kenal sbb bf dia kwn aku..
wana ni friendly orgnya... tp loghat utara dia pekat wo...
hahaha..wana..peace...

11. Org no 3 berhubung dgn siapa?
~adoi soklan ni ssh ni..hahaha. sbb aku tak pnh tau sape awek dia
ramai sgt aku tgk kwn pempuan yg dia pnh kwn...hahahaha..

12. Bagaimana pula ngan no 4?
~hmm.. dia ni kazen aku, aku tak pnh amik tau dia berhubung ngan sape..
hahahaha... ha deyla, sila jwb soklan ni, ngan sape ek??

13. Pesanan buat no 6.
~kurangkan ego anda...hahaha...
final sem ni buat btol2...

14. Kata-kata cinta buat no 2..
~hahaha.. gle, kang tak pasal2 aku kena bom ngan bf dia..
cik mai... sy bg ayat general je la...hahaha..
~Relationship is all about trust...

15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
~ yup.. ada... dua2 ada kat uum skrang.. dua2 minat kamera..
huhuhu...

16. Berikan 5 perkara yg anda tahu tentang no 1.
1) talkative.
2) Sempoi
3) cerdik
4) kreatif
5)comei
5+) Sengal....hahahahaa

17. Persamaan antara kambing dan lembu.
~eh apa punya soalan la..tiba2 tanya pasal binatang
dua2 binatang tu berkaki 4 
halal utk dimakan jika disembelih dgn cara yg btol...

18. Perasaan ketika menjawab tag ni.
~hmm... tgh bosan + ngantuk...

19. Adakah anda tahu Rizman tu sengal??
~adoiyai sapo plak Rizman ni??
tak konal den do...
tp dah namo eh ado kek sini, konfem dio sengal..
hahahahahahaha...

~~berakhir sudah soalan cepu mas kita pada harini.. moga berjumpa lagi di entri akan datang,
bye2.. ciao.. salam....~~












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

b a m b a m ' s said...

wallpaper tak menahan!!hahahhaha
hobin jang hobinnn~!!! :D

Terjah jom!: Batu loncatan dalam ber-blogging

armando_et said...

hahahaha... semangat tu...

Kibby da fLower said...

et...ly tau lgu 2 nt ly gtau ye???en.encem sbuk kot...xrply msg...ahhahahah..:))

nancy neng said...

hehe..makaseh yer incik et a.k.a syahir (betul ke??)..:)

armando_et said...

nengC: bkn syahir, tp shahir... huhuhu.. nak sy tunjuk ic sy ke sbg bukti?? :p

nancy neng said...

alamak..dh silap ler..sorry2..kurang tahu..tp skrg dh tahu..jgn marah aa..:)

armando_et said...

hahahaha.. tak marah la...

FizA said...

uikks.. wallpaper n9 gtu..
org nogori ke?

armando_et said...

stay kat n9 sejak kecik..huhuhu

Post a Comment