RSS

~New design Handbags for sale~

Salam...

ha entri kali ni takde kaitan ngan aku sgt...huhuhu.. aku just nak tlg kwn2..dia br lg dlm dunia blogging ni..
tp dia jd blogger bkn saje2, dia nak meniaga sambil2 keje.. cr duit sampingan la katakan... dr yg aku tau dia akan menjual aksesori wanita mcm handbag dll. kat bwh ni aku uploadkan skali beberapa gambo handbag design terbaru yg dia ada...kalo korg berminat nak beli, bleh la contact aku or tuan punya blog sendri kat sini... noor een collection... harga brg2 dia tak mahal tak murah, tp berpatutan...hehehehe... selamat berbelanja.. salam..

~RM49~

~RM59~

~RM39~

** aku sediakan 3 gambo je dulu, kalo berminat, sila pg ke blog ni reen collection
**cpt2.. stok adalah terhad... tu katanya.... :)












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment